niedziela, 21 lutego 2016

Jak zadbać o cerę ? O to tonik ,który wam w tym pomoże :)

Moja cera jest bardzo delikatna , często pojawiają się na niej zaczerwienienia , krostki i inne rzeczy ,które ciężko zwalczyć .... Długo szukałam idealnego toniku ,który pomógł by ,utrzymać moją cerę w dobrej kondycji , ale znalazłam ! Po długim szukaniu natrafiłam na to cudo . Sami zobaczcie :) 
-Tonik ziaja 
-przeznaczony dla cery wrażliwej 
-demakijaż+oczyszczanie 
-0% procent alkoholu 

Tonik ma przyjemny zapach , jest przyjemny dla skóry oraz jej nie wysusza . Cena jest przystępna, jest to około 15 zl -zależy od sklepu - Toniku używam rano i wieczorem ,moja cera jest odświeżona oraz wygląda na wypoczętą , po kilku dniach zauważyłam efekty :) 
         A ty jakiego toniku używasz ? 
Pozdrawiam i czekam na wasze opinie 
ŚwiatZu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią!
Dziękujemy za każdy komentarz :)